Son güncellenme :20.12.2016 8:54

Anasayfa > Bizden Haberler, Dünya, Fotoğraf, Genel, Güncel, Sağlık, Sondakika, Türkiye > MHP ARAŞTIRMACILARA SAHİP ÇIKTI!..(SORU ÖNERGESİ MECLİSE SUNULDU )

20.12.2016 Sal, 8:54

TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ BAŞKANLIĞINA

 

 

Sağlık araştırmacılarının kadroları, görev tanımları, mesleki gelecekleri ve özlük hakları ile ilgili aşağıdaki sorularımın Sağlık Bakanı Recep AKDAĞ tarafından yazılı olarak cevaplandırılmasını arz ederim. 12.12.2016

Prof. Dr. Edip Semih YALÇIN

İstanbul Milletvekili

1-) Sağlık Araştırmacılarının tam olarak görev tanımı nedir?

2-) Sağlık Araştırmacılarının performansa dayalı döner sermaye alamamasının nedeni nedir?

3-) Bakanlığımızda görev yapan ve özellikle Doğu ve Güney doğudaki illerimizde çalışan Araştırmacıların PYD/PKK/FETÖ kapsamında görevden alınanların yerlerine ve Kayyum atanan belediyelerde görevlendirmelerinin talep edilmelerine rağmen talepleri niçin uygun görülmemiştir?

4-) Sağlık Araştırmacılarının mesleki gelecekleri ne olacaktır? Emekliliğe teşvik gibi özendirici bir çalışma yapacak mısınız? (3600 ek gösterge makam ve görev tazminatı vererek emekli ikramiyelerinde emniyet mensupları gibi )

5-) Sağlık Araştırma kadrolarının oluşturulma nedeni nedir? Bakanlıkların Kuruluş kanuna aykırı birimleri kaldırmayı düşünüyor musunuz?

6-) Bakanlık Merkez Teşkilatında Şube Müdürlüklerinin olmamasının nedeni nedir? 3046 Sayılı Kanuna aykırı Bakanlıkta yapılanma sizce uygun mudur? Şube müdürlüklerini kurmayı ve eski Şube Müdürlerini göreve iade etmeyi düşünüyor musunuz?

7-)Sağlık Araştırmacılarının özlük haklarının iyileştirilmesine yönelik çalışmanız bulunmakta mıdır?

8-)Sağlık Araştırmacıları ile ilgili düzenlenen Sayıştay raporu ile ilgili bir işlem yapmayı düşünüyor musunuz?

9-) Araştırmacıların mali hak kayıpları ile ilgili Sağlık Bakanlığı 663 sayılı KHK’ya eklenmek üzere 18 Ocak 2014 tarih ve 28.886 Sayı ile Resmi Gazetede yayınlanan 6514 Sayılı Torba Yasanın 8. Maddesine eklenen geçici 13.madde ile Araştırmacılar ile ilgili (İdari İl Müdür Yardımcıları Şube Müdürü, Hastane ve Hastana Müdür Yardımcısı Araştırmacı olarak atananlar) mali haklarda “Şube Müdürlüğü” haklarından performansa dayalı ek ödeme hariç kısmen de olsa düzenleme yapılmış iken, kısa bir süre sonra Araştırmacılara verilen bu haklar tekrar 27.02.2014 tarihli resmi gazetede yayınlanan 6525 sayılı yasanın 41.maddesi uyarınca yeni bir yasal düzenleme ile Özel hizmet Tazminatı ve Ek Ödeme Oranları “Müdür Yardımcısı ”seviyesine çekilerek ellerinden alınmıştır. Halen İl Sağlık Müdürlüğünde fiilen Şube Müdürlüğü görevini yürütenlerle Araştırmacı olanlar arasında aylık 800 TL. Fark bulunmaktadır. Bu kaybı gidermeyi düşünüyor musunuz?

10-) İl Sağlık Müdür Yardımcıları ve Şube Müdürlerinin 663 Sayılı KHK. Kapsamında Araştırmacı olduğu 02 Kasım 2011 – 18 Ocak 2014 tarihleri arasında Özel Hizmet Tazminatları ile Ek Ödemelerinin düşürülmesi, Performansa Dayalı Ek Ödemelerinin de kaldırılması nedeniyle maaşlarının düşmesi sonucu geriye dönük; aylık ortalama 1000 TL kayıp meydana gelmiştir. 18 Ocak 2014 tarih ve 6514 Sayılı Torba yasa da kısmen verilen haklarla ilgili “kanun yayımlandığı tarihten itibaren yürürlüğe girer.” hükmü konulduğundan Araştırmacılara geriye dönük alacakları ödenmemiştir. Sağlık Araştırmacılarının 26 aylık kayıplarını ödemeyi düşünüyor musunuz?

11-) Araştırmacıların mali hak kayıplarının ellerinden alınan statüden kaynaklandığı bilinmektedir. Yukarıda belirtilen mali haklarla ilgili iki konu hakkında ödemeye/giderilmeye yönelik Bakanlığınızca bir çalışma yapılmakta mıdır? Yapılacak mıdır?

12-) Görevden alınarak Araştırmacı yapılan personeliniz yerine atanan personelin ehliyet ve liyakati var mıdır? Menzil Cemaati ile ilişkilendirildikleri iddiaları doğru mudur?

13-) Bakanlık 2010 yılında yaptığı görevde yükselme sınavı ile Hastane Müdürü, Hastane Müdür Yardımcısı ve Şube Müdürü kadrolarına atadığı ancak 663 KHK ile araştırmacı yaptığı personelin kazanılmış hakkını iade etmek için bir çalışma yapmakta mıdır?

 

YORUMLAR

Toplam 33 yorum bulunmaktadır.

BAKİ TAŞTAN

SAYIN ADYED YÖNETİMİNE VE SAYIN VEKİLİMİZE TEŞEKKÜRLERİMİ ARZ EDİYORUM Allah yar ve yardımcınız olsun

20.12.2016, 9:10
Vatansever

Umarım Sayın Cumhurbaşkanımız yalnız kaldığı bu günlerde Devletinin yanında olan bu büyük potansiyel gücün farkına varır ve Ülkemizin bu zor günlerinde aydınlığa çıkartmak için kullanır. Adyed yönetimine ve Sayın Milletvekilimize teşekkür ederim.

20.12.2016, 9:16
Aziz duyar

Sayın yöneticilerimize ve vekilimiz Semih Yalçına istemlerimize ,düşüncelimize tercüman oldukları için çok tşk.ederim.Allah hepimizin yardımcısı olsun

20.12.2016, 9:41
Aziz duyar

Düşüncelerimize demek istedim özür dilerim

20.12.2016, 9:44
abdullah sincar

Hiç bir haklı ve yasal gerekçeye dayanmadan, 663 sayılı KHK ile müktesep hakları ellerinden alınan ve (Sayın Bakanımızın 10 yıldır Sağlıkta Devrim yaptık dediği) İdareciler kızağa çekilmiş, görev tanımları bile bugüne kadar henüz yapılmamış ve toplum nazarında dahi suçluymuşlar gibi bir konuma düşürülmüş, Mali hakların da büyük oranda kayıpları yaşatılmıştır.Bunların tümü birer HAK ihlalleridir ve bunlara sebebiyet verenler, Ruz-i mahşerde hesabı sorulacaktır. Bir an önce maddi ve manevi kayıplarının telafisi için gerekli düzenlemelerin yapılması gerekmekte olup, bu konuda, İhkakı hakkın yerine getirilmesi için gayret/çaba sarf edenler, hayırla anılacaklardır.

20.12.2016, 12:22
Hidayet SARI

Sağlık araştırmacısı arkadaşlarımızın mümkün olan en kısa sürede özlük haklarının iade edilmesi bizleri ziyadesiyle memnun edecektir. Darısı tüm araştırmacı arkadaşlarımızın özlük haklarının iade edilmesi temennisiyle hepinize sevgi ve saygılar sunarım.

20.12.2016, 13:44
fatih

Sayın millet vekilimize ve dernek yönetimine emegi geçen herkese çok teşekkür Lakin takipçisi olursa sayın vekilimiz bu işi çözeriz

20.12.2016, 14:14
şenol OĞUZHAN

başta dernek yöneticilerimiz olmak üzere ve sayın vekilimize teşekkür ederiz.

20.12.2016, 16:31
Celil

Bizler de saglık ta çalışan ANCAK ÖZELLEŞTİRMEDEN VE ASKERİYEDEN GELEN ARAŞTIRMACILARIZ. Bizi neden unutuyorsunuz. Bizlerde araştırmacıyız. 3600 ek göstergeden 2200 ek göstergeye düşürüldük. Bizler saglıkçı olmadıgımızdan ne iş verirsek yapacaksınız diyor. Asker araştırmacılARIN GÖREV TANIMINDA :VERİLEN GÖREVİ YAPAR YERİNE BENZER GÖREVİ YAPAR,DENMEKTEDİR. Bizlerde araştırmacıyız.Sayın bakanımızın bizleri unutmayacağını biliyoruz.Bakan beyin ayrıma karşı olduğunu biliyoruz. Selam ve dua ile…

20.12.2016, 17:59
Celil

Askeriye ve özelleştirmeden gelen araştırmacıların başka kamu kurum ve kurumlarına nakli daha gerçekçi olur düşüncesindeyiz. SAGLIKÇILARIN OLMASI DAHA GERÇEKCİ OLUR. SELAM SAYGI DUA İLE…

20.12.2016, 18:04
Celil

Sayın adyed,
Saglık bakanlığında saglıkçı araştırmacılar olmalı,saglıktaki diger araştırmacılar özelleştirme ve askeriyeden gelen araştırmacıların başka kamu kurum kuruluşlarına nakil edilmelidir,demek istedim yukarıda anlaşılamayan cümleyi düzelltmek istedim. Slm ve dua ile…

20.12.2016, 19:06
Orhan Şensoy.

Sadece sağlıktaki araştırmacıların gündeme getirilmesi ayıp değilmi ? Tüm kurumlarda Araştırmacı var aynı durumda ve maaşları dondurulmuş .genel olarak düşünülmeli idi.Sn .Semih Yalçın.LÜTFEN GENEL BİR ÖNERGE VERİNİZ.

21.12.2016, 10:06
karadeniz

Bu hususta lehte bir yasal düzenleme yapılacaksa; Askeriye’den ve özelleştirmeden gelen daha sonra 2011 yılında KHK ile bir çok Bakanlıkta yapılan değişiklikler gereği Araştırmacı Kadrosuna atanarak mağduriyete uğramış olan orta düzey yöneticilerinin tamamını kapsaması gerekir.

21.12.2016, 10:23
Nejmi

sayın adyed,
ÖZELLEŞTİRMEDEN GELEN ARAŞTIRMACILARIN İLGİLİ BAKANLIĞINA,ASKERİYEDEN GELEN ARAŞTIRMACILARIN SAVUNMA BAKANLIĞINA NAKİL EDİLMESİ AKTARILMASI ÇOK AKILLICA OLUR.SAGLIKTA SADECE SAGLIK ARAŞTIRMACILARININ OLMASI ÇOK MANTIKLI OLUR. SAYGILAR…

21.12.2016, 12:47
T.Yüce Ateş

Dernek yönetimimize ve sayın milletvekilimize teşekkür ederiz,inşallah hayırlara vesile olur

21.12.2016, 14:32
İbrahim Halil YILDIRIM

Emeği geçen herkesten Allah razı olsun,keşke mülakatlı sınav ve ondan sonra bir dilekçe ile araştırmacı olup tekrar naklen atanan şube müdürleri ve entegre hastane müdürlerini de ekleseydi daha iyi olurdu

21.12.2016, 15:39
Eftal Taşçılar

Bu ülkede , sağlık bakanlığında görev yapmakta iken araştırmacı yapılan Müdür,Müdür Yrd. vs.gibi ünvanların dışında diğer kurum yapılandırılmaları ile Araştırmacı yapılan Liman Başkanı yada Bölge Müdür Yrd. gibi ünvanlarda görev yapmakta olan mağdur edilen insanlarda var. Dolayısıyla, bu hususların göz ardı edilmemesi gerektiğini düşünüyorum.

22.12.2016, 14:26
ARAŞTIRMACI

Sadece Sağlık Araştırmacılarının gündeme getirilmesi ayıp değil. Değerli arkadaşlar 2014 yılında Sağlık Araştırmacılarına eski kadrolarına ait mali haklarını alır diye bir kanun maddesi yapılmıştı. Ancak bu Sağlık araştırmacılarını en Baştada ADYED in yoğun uğraşları sonucu olmuştu. Fakat hemen sonrasında diğer kurumlardan araştırmacı yapılan arkadaşların yine böyle söylemleri sonucunda tekrar ADYED dahil uğraş devam edince TBMM yeniden bir kanun maddesi ile bütün Araştırmacıları kapsayan bir düzenleme yaparak tekrar Sağlık Araştırmacılarının hakları gaspedildi. Bu durumda diğer kurumlardan Araştırmacı yapılanların sesi hiçmi hiç çıkmadı. Anlayacağınız hiç kimse ya arkadaş bize bir düzenleme yapılırken bu Sağlık Araştırmacılarının hakları gaspedildi demedi. Bu nedenle ayıp değil arkadaşlar. Selam ve saygı ile

22.12.2016, 17:37
Celil

Şunu demek isterim ki araştırmacılar sadece saglık araştırmacılarından ibaret degildir. 3600 ek göstergeden 2200 ek göstergeye düşürülen saglık araştırmacıları degil.özelleştirmeden gelenlerdir..ozaman bizde şunu söyleriz saglık araştırmacılarına 3600 ek gös terge verilemez..çünkü hiç bir zaman bu ek göstergede bulunmadılar.. Bulunanların elinden alındı.SAGLIK BAKANLIĞINDA SAGLIKÇI ARAŞTIRMACILAR OLMALI,DİĞER ARAŞTIRMACILAR DAHA ÖNCE ÇALIŞTIKLARI BAKANLIĞA NAKİL EDİLMELİ, İŞTE O ZAMAN SAGLIK ARAŞTIRMACILARI 3600 ek gösterge almaları kolay olur.askeriyeden gelen savunma bakanlığına özelleştirmeden gelenler eski çalıştığı ilgili bakanlıga aktarılmalı . SaglıKçı araştırmacılar diğer araştırmacılabrı istememektedir. Selam saygı dua ile

22.12.2016, 21:17
NE OLDUĞU BELİRSİZ KADRO ARAŞTIRMACI…

Burada yazılanları okudukça araştırmacı denen ne idüğü belirsiz kadroya geçmem den bir kez daha utandım. Sizler böyle ayrımcılık yaptığınız sürece daha çok başarılı olursunuz. Sağlık araştırmacısı nedir ya. Ben şu an diğer kurumdan sağlık kurumuna araştırmacı olarak dpb atadı. Çok başlı bir kuruma kamu hastaneleri halk sağlığı sağlık il müdürlüğü bunlar. Şimdi sağlık araştırmacısı denen arkadaşlar sağlık il müdürlüklerine çekilmiş bizlerse kamu hastanelerindeyiz sabahtan akşama kadar günlük ihale evrağı ödeme emri belgesi muhasebe fişleri vezne makbuzları ve bütün mali işlemler dahil 1000 inin üzerinde evrak inceleyip imza atıyorum bir maliyeci bile yapmıyor bunu kadrom araştırmacı. Mevcut sağlık araştırmacıları ise sağlık il müdürlüklerine saat 9:30-10:30 civarında gelip çay kahve ve öğlen yemeklerini yedikten sonra saat 14:00 gibi çıkıyorlar senede 1 bilemedin 2 muhakiklik görevi yapıyorlar çoğu mesai meffumu bile yok ve ayıp değil ayrım yapılabilir diyen bir arkadaş var haklısın ayıp değil devlet sizin gibileri araştırmacı yapmakla doğru yapmış ama bizlerde sizlerin yanında yanmışız. Rabbena hep bana derseniz hep kaybedersiniz. Sağlık Bakanlığı tamamen siyaset bakanlığı işi bilmeyenlerin sendika sayesinde makama oturduğu boş bir bakanlık bunu anladım . Diğer arkadaşlar bizler sağlıkçılarla hayatta başa çıkamayız adamlar bütün entirikaları çözmüşler adamlarda çalışma kaygısı yok . Araştırmacı kadrosununda oluşmasının tek nedeni mhp li yöneticileri kızağa çakmekten başka bişey değildi. Burdakiler ve bende dahil bu yüzden araştırmacı olmadık mı .

22.12.2016, 21:58
Hidayet SARI

Ben 4046 sayılı Özelleştirme yasası ile çalıştığım KİT kurumunun 14.08.2004 tarihinde özelleşmesi sonucunda araştırmacı olarak ataması yapılan bir arkadaşınızım. Değerli ARAŞTIRMACI rumuzlu kardeşim yazınızı dikkatle okudum. Yapılan değerlendirme sonucunda; yukarıda bahsi geçen yazınızda Aynen “Sadece Sağlık Araştırmacılarının gündeme getirilmesi ayıp değil. Değerli arkadaşlar 2014 yılında Sağlık Araştırmacılarına eski kadrolarına ait mali haklarını alır diye bir kanun maddesi yapılmıştı. Ancak bu Sağlık araştırmacılarını en Başta da ADYED in yoğun uğraşları sonucu olmuştu. Fakat hemen sonrasında diğer kurumlardan araştırmacı yapılan arkadaşların yine böyle söylemleri sonucunda tekrar ADYED dahil uğraş devam edince TBMM yeniden bir kanun maddesi ile bütün Araştırmacıları kapsayan bir düzenleme yaparak tekrar Sağlık Araştırmacılarının hakları gasp edildi. Bu durumda diğer kurumlardan Araştırmacı yapılanların sesi hiç mi hiç çıkmadı. Anlayacağınız hiç kimse ya arkadaş bize bir düzenleme yapılırken bu Sağlık Araştırmacılarının hakları gasp edildi demedi.denilmektedir.
Değerli arkadaşım, belirttiğiniz üzere 27.02.2014 tarihinde yapılan düzenleme de şayet ortada bir hak gaspı olmuş ise tüm araştırmacılar hak gaspına uğradı. Belirttiğiniz üzere, 2014 yılında dernek sadece sağlık araştırmacıların maddi özlük hakları yerine tüm araştırmacılara şamil manifesto bir düzenleme yapılsa idi, Hepimiz eski maaşlarımızı alıyor olacaktık. Bizlerin söylemek istediği Anadolu da bir halk deyimi vardır.” Maymun iki defa dükkân soydurmaz “ diye Neden geçmiş te yaşadığımız acı tecrübelerden ders çıkarmıyoruz. Ben şahsen dernek kurulduğundan itibaren aidatlarımı düzenli olarak ödemeye çalışan bir kardeşinizim. Bundan böyle yanlış argümanlarla dernek yönetiminin kafasını karıştırıp, yanlış tasarruflarda bulunmalarına mahal verecek davranışlardan kaçınırsanız sevinirim. Araştırmacı statüsü sadece Sağlık Bakanlığında çalışanlardan müteşekkil değil, benim niyetim sizlerle polemiğe girmek değil ancak, bazı gerçekleri belirtmeden geçemeyeceğim. Malumlarınız olduğu, Ahmet 1688 rumuzlu kardeşimizin özverili çalışmaları neticesinde “ Araştırmacılar itibarlarının iadesini istiyor “ başlıklı siteyi Haziran 2010 ayında kurduktan sonra dernek kurmak için gayret gösterdik lakin Muaffak olamadık. Ne zaman siz sağlıkçılar araştırmacı olarak atamanız. Yapıldı. Başta başkanımız Sn.Unsal ALDEMİR ve ekibi mevcut derneğimizi kurdular. Kendilerine bu güne kadar özverili olarak yaptıkları çalışmalardan dolayı çok teşekkür ediyorum.
Elbette; bahsi geçen dernek kurulurken, arkadaşlarımızın yaptıkları çalışmalar yadsınamaz. Ancak; derneğin kurulması ve de üyelerinin büyük çoğunluğunun sağlıkçı olması takriben 2.000 bin kişin aynı Bakanlıktan olmasından kaynaklanmaktadır. Dolayısıyla bahsi geçen husus kolay korelasyon yapılmasına imkan sağlamaktadır.
Aynı hatalara düşmeden, tüm araştırmacı arkadaşlarımızın mümkün olan en kısa sürede derneğe üye olmaları, derneğimizin de tüm araştırmacıların özlük haklarının iadesi için çalışmalarını yürütmesi temennisiyle hepinize sevgi ve saygılar sunarım.

23.12.2016, 10:01
ARAŞTIRMACI

Hastanede çalışan Araştırmacı arkadaşım. Hastanede Araştırmacı kadrosu yok sen hangi sebepten Hastanede çalışıyorsun. Burada böyle yok şurdakiler çay içiyor falan gibi maval okuyacağına kadronun olması gereken yere atanma talebinde bulun. Öncelikle hakkını nasıl arayacağını biraz mevzuat okuyarak, araştırarak öğren. Sonrada eleştirilerini düzgünce yaparsın.

23.12.2016, 16:39
NE OLDUĞU BELİRSİZ KADRO ARAŞTIRMACI…

ARAŞTIRMACI RUMUZLU ARKADAŞIM HANGİ MEVZUATTAN BAHSEDİYORSUN SEN VEYA HANGİ KANUNDAN ŞU AN KADROM BİR DEVLET HASTANESİ KADROSUNA ATANDI DPB TARAFINDAN İDARE MAHKEMESİNE BAŞVURUMUZ RET KARARI VERİLDİ. VE GEÇİCİ GÖREVLENDİRMEYLE GENEL SEKRETERLİK BİRİMİNDE ÇALIŞTIRIYORLAR KİMİ KİMDEN SORUYORSUN. MEVZUATMIŞ HANGİ MAHKEME UYUYOR. ELEŞTİRİ YAPMADIM GERÇEKLERİ YAZDIM. AYIRIMCI OLDUGUMUZ SÜRECEDE BU BÖYLE OLACAK. ŞU AN BENİMLE BERABER HASTANELERDE ÇALIŞAN 3 TANE ARAŞTIRMACI KADROSUNDA ARKADAŞ VAR. SAYIN SİYASİCİLERİMİZ Bİ ARAŞTIRIRSA EĞER OLMAYAN ŞEYLERİN OLDUĞUNU GÖRECEKLER. BENCE SEN MEVZUATA DEĞİL GERÇEK YAŞAMA BAK DERİM. MEVZUAT UYGULANMIYOR ÇÜNKÜ.

23.12.2016, 17:50
Celil

SAYIN ARAŞTIRMACI ARKADAŞIM,
BENÖZELLEŞTİRMEDEN GELEN ARAŞTIRMACIYIM,2011 YILINDA İL SAGLIK MÜDÜRLÜĞÜNE ATANDIM OTURACAK YER YOK DİYE 3 saat sAAT SONRA KİMSEM OLMADIĞINDAN HASTANEYE KADROMU AKTARDILAR VE GÖNDERDİLER.HASTANE ORTAMI HİÇ ALIŞIK OLMADIĞIM SEVMEDİĞİM BİR YER.BEN GERÇEKTEN MEVZUATI BİLMİYORUM.BUNU SAMİMİ OLARAK SÖYLÜYORUM.TEKNİK PERSONEL ARAŞTIRMACIYIM.ALERJŞK ASTIMIM.BİLİYORSANIZ LÜTFEN BURADAN YAZIN, DUA EDERİM. YOL GÖSTERİRMİSİN SAYGI SELAM VE DUA İLE…

23.12.2016, 19:10
mehmet yalçın

Hadi birbirimizi yiyelim sayın vekilimiz bu durumdan sıkılsın kenara çekilsin.sözün varsa önce aidatını öde derneğe sahip çık sonra konuşalım.hepinize saygılar

23.12.2016, 21:40
Kemal yıldıran

Artık bukonuda muhalif görüşlerle işi sulandırmayalım beklentisi olan derneğe üye olup aidatını ödesin

25.12.2016, 16:03
kemal Eyüboğlu

“ADYED”, adı üstünde “Araştırmacılar Dayanışma Yardımlaşma ve Eğitim Derneği” demektir. Bu açılımın da anlamı da; Özelleştirmeden ya da herhangi bir diğer kurumdan gelen ayrımı yapılmaksızın, bütün araştırmacıların “isim hakkı” olan bir dernek olduğudur. Özetle; şu anda MHP Milletvekili marifeti ile TBMM gündemine taşınan ve sadece Sağlıkçı Araştırmacıların haklarını içeren bir yasal düzenleme yapılmış olsa bile, bu düzenleme hem Dernekler Kanunu’nun , hem de ADYED’in kuruluş amaç ve kapsamına aykırı bir düzenleme olur ki; kapsam dışı bıraktığı diğer Araştırmacılardan herhangi bir kişinin açacağı dava ile yürütmesi durdurulur! Çünkü; bu tür ortak amaçlı ve kurum gözetmeksizin bir nevi kamu adına tahsis edilen unvan adı olan Araştırmacı adını kullanarak, içlerinden bir kısmının menfaatini gözeten düzenlemeler Anayasanın, “eşitlik ilkesini bozan ve ortak alan(adı)ı ilgilendiren konularda kişi ya da belirli bir grup, ya da sınıf lehine düzenlemeler yapılamaz.” hukuk ilkesine açıkça aykırılık içerir.
Saygılarımla.

26.12.2016, 10:41
Kemal yıldıran

Kemal bey siz derneğe üyemisiniz onu bilmiyorum ama çok kanun biliyorsan TRT araştırmacıları çok haklar elde etmiş dava etsene akıllı kardeşim yan gelip yatmışsınız şimdi aktif sağlıkçı kardeşlerimiz gayret edecek sen de nemalanacaksın ayıptır üye olmayanların talebi bile ayıptır onlar otursun adyed çalışsın yazık size üzülüyorum eğer tüm kurumların araştırmacıları destek verseydi zamanında bu iş çözülmüştü

28.12.2016, 11:13
Celil

Sayın adyed,sayın kemal bey,
Donanımlı bilgili telekomcular dernegi ile işbirliği öneriyorum.bir elin nesi var iki elin sesi var. Salamlar

28.12.2016, 18:47
mehmet ali pala

sayın vekilim desteğinizden dolayı teşekkürlerimi sunarım

18.01.2017, 2:09
abdullah sincar

12.12.2016 tarihinde verilen soru önergesi 15 gün iççinde cevaplanmadığı veya cevaplandı ise paylaşılmasını bekliyoruz.

19.01.2017, 8:45
baki taştan

sağlık bakanlığı cevap yamış içeriğini bilmiyoruz dernek biliyorsa sitede yayınlasa iyi olur

25.01.2017, 13:45
baki taştan

cevap TBMM sitesinde yayımlandı taleplerin tamamana ret

30.01.2017, 11:34